marți, 28 mai 2013

Paula's Choice Skin Balancing Pore Reducing Toner - scurte impresii

Unii isi incep ziua prin savurarea unei cesti mari de cafea iar asta se transforma in cel mai placut mod de a se trezi. Pentru mine, ziua incepe, mai degraba, cu aplicarea toner-ului Paula's Choice Skin Balancing - daca tot ceea ce fac inainte se petrece intr-o stare de semi-somnolenta (nu am fost niciodata o persoana matinala), dupa aplicarea toner-ului incep sa imi revin si sa ma simt pregatita pentru o noua zi plina.

 
Multe persoane considera inutila includerea unui toner in ritualul zilnic de ingrijire. Si mie mi s-a parut inutil mult timp, insa mi-a placut sa il folosesc - nu am cumparat, insa, niciodata un toner scump, considerand ca va fi o cheltuiala nejustificata. In momentul in care am hotarat sa renunt la toate celelalte cosmetice in favoarea celor de la Paula's Choice, am construit un ritual complet de ingrijire a tenului, incluzand un toner.
Corina mi-a recomandat Skin Balancing Pore Reducing Toner, cel mai potrivit pentru tenul meu mixt, gras in zona T si normal in rest. 

Ce face acest toner?
- reduce dimensiunea porilor
- previne imbatranirea prematura a tenului
- lupta impotriva deshidratarii pielii

Dintre toate aceste calitati indicate de producatori, dupa 3 luni de utilizare, va pot spune ca hidrateaza usor pielea si ca ii confera un aspect odihnit...in cazul meu, chiar revigoreaza tenul. In rest, nu am observat alte modificari. 
Il folosesc dimineata si seara, zilnic, aplicat de fata curata si uscata. Aplic o cantitate foarte mica, direct cu degetele. Este un lichid incolor, ce se absoarbe in mai putin de un minut in piele. Lasa pielea fina si mata. In ultimul timp, am aplicat toner-ul si protectia solara dimineata, fara a mai simti nevoia sa folosesc si o alta crema. 

Nu mi-a iritat pielea. Il folosesc inclusiv in jurul ochilor si nu am avut probleme. Cel mai mult imi place mirosul subtil, aproape imperceptibil al toner-ului - produsul nu contine parfum, asa ca presupun ca parfumul se datoreaza extractului de musetel. 

In 3 luni de utilizare de doua ori pe zi, aproape am ajuns la jumatatea tubului. Din acest punct de vedere, cei 190 ml sunt arhisuficienti pentru 6 luni de utilizare iar pretul de 98 de lei nu mai pare atat de mare. 

Lista de ingrediente a toner-ului este cea de mai jos:

  Water, Glycerin, Butylene Glycol (water-binding agents), Niacinamide (vitamin B3/cell-communcating ingredient), Adenosine Triphosphate (cell-communicating ingredient/skin conditioning agent), Anthemis Nobilis (Chamomile) Flower Extract (anti-irritant), Arctium Lappa (Burdock) Root Extract (antioxidant), Hydrolyzed Jojoba Esters, Hydrolyzed Vegetable Protein (skin conditioning agents), Sodium PCA, Panthenol, Sodium Hyaluronate (water-binding agents), Sodium Chrondroitin Sulfate (skin conditioning agent), Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol (lipid-based water-binding agents), Tetrahexyldecyl Ascorbate (vitamin C/antioxidant), Oleth-10, DEA-Oleth-10 Phosphate, Sodium Lauroyl Lactylate (emulsifiers), Polysorbate-20 (skin conditioning agent), Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol (preservatives), Sodium Citrate (pH adjuster), Xanthan Gum (thickener), Trisodium EDTA (chelating agent), Phenoxyethanol (preservative).

Voi continua sa folosesc acest toner si cel mai probabil, il voi recumpara...doar s-a transformat intr-una din micile placeri de zi cu zi!

Va urez o zi placuta!

4 comentarii:

  1. Pare interesant produsul.Si eu incerc sa scap de porii dilatati :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine porii nu ma deranjeaza atat de tare, dar sunt intr-o lupta continua cu punctele negre si am sperante ca voi scapa de ele cu ajutorul 2% BHA Liquid de la Paula's Choice.

      Ștergere
  2. si tie o zi minunata! mersi ptr review, m-ai convins! pupppp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca incerci toner-ul, sper sa iti placa la fel de mult cum imi place mie! Te pup!

      Ștergere