vineri, 15 martie 2013

Review: Serul facial revitalizant Avon Planet Spa cu caviar

Cutia cu capsulele cu ser revitalizant din gama Avon Planet Spa cu extract de caviar m-a impresionat din primul moment in care am vazut-o. Nu este greu sa intelegeti de ce capsulele au un astfel de impact vizual - ambalajul este luxuriant si da impresia ca ascunde un produs exclusivist.


Am fost entuziasmata sa le incerc si, raportandu-ma la experientele mele placute cu produsele Planet Spa, am avut asteptari destul de mari.

De la prima utilizare, mi-am dat seama ca nu ma voi acomoda cu cele patru capsule. Nu mi-a placut sa imi torn serul in palma si apoi sa il aplic pe fata cu degetele. Fie curgea prea putin, fie prea mult. 
Pe ambalaj se recomanda utilizarea unei capsule zilnic - jumatate dimineata, jumatate seara. Mie mi s-a parut mult o jumatate de capsula, asa ca incepand cu a doua zi, am impartit-o in trei. Am aplicat serul zilnic, timp de 6 zile, pe ten si pe gat, evitand zona ochilor.


Consistenta serului este foarte asemanatoare gelatinei la plic, dupa ce o dizolvati - un lichid incolor, usor lipicios. De altfel, asa mi-am simtit tenul dupa fiecare aplicare - lipicios. 
Serul se usuca foarte repede dupa aplicare. Singurul lucru pe care l-am observat este ca pielea pare mai intinsa, imediat dupa aplicare - in rest, nu mi s-a parut ca serul ar hidrata, ar revitaliza sau ca ar aduce beneficii tenului meu.

Se recomanda aplicarea sa inainte de hidratarea tenului - eu am aplicat ulei de jojoba seara si crema hidratanta dimineata. Am asteptat in jur de 10-15 minute seara, inainte de a aplica uleiul, tocmai pentru a vedea cum se comporta pielea dupa utilizarea acestui ser. De fiecare data, am simtit nevoia hidratarii pielii - nu este greu de inteles de ce, avand in vedere ce contine serul - mult alcool si ingrediente benefice in concentratii reduse. 


 Mie mi s-a parut inutil - nu am vazut nicio modificare (buna sau rea) a aspectului tenului meu. Avand in vedere si lista de ingrediente, serul facial revitalizant are o bila neagra de la mine. 

Puteti comanda capsulele cu ser revitalizant din catalogul Avon - luna aceasta, au un pret de 20 de lei.

Intre timp, am descoperit un ser care chiar face ce promite - Paula's Choice Skin Brightening Treatment. Despre el, dupa ce il folosesc mai mult timp!

Puteti comanda serul Avon si online, de aici.
O zi buna va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu