joi, 31 ianuarie 2013

Cosmetice preferate in ianuarie!

In ianuarie am decis sa schimb o parte dintre produsele intrate deja in rutina mea zilnica. An nou, cosmetice noi!


Din fericire, de unele dintre ele am fost foarte multumita si au devenit chiar preferatele mele in prima luna a anului!

In ianuarie nu am folosit foarte mult machiaj. Cu toate acestea, ori de cate ori m-am machiat, am folosit ca ruj Avon Plump Pout, nuanta In the Pink. Se pare ca va fi singurul meu ruj pe care chiar voi reusi sa il termin. Este cremos si hidratant, dar nu foarte rezistent. In plus, are o culoare naturala, foarte frumoasa. Cu siguranta, il voi recumpara!
 Il gasiti in cataloagele Avon, deseori la preturi promotionale, mai mici de 20 ron.



Tot luna aceasta, am renuntat la lacul de unghii transparent pentru a purta doua nuante de oja de care m-am indragostit. Este vorba despre doua oje Douglas, primite de Craciun. Una dintre ele este roz aprins.



Cealalta are o nuanta nedefinita, care seamana foarte mult cu OPI Chocolate Mosse. Este mai inchisa decat OPI Barefoot in Barcelona, o nuanta pe care am purtat-o mult vara trecuta, dar care mi se pare prea deschisa pentru sezonul rece. Ambele oje Douglas se aplica usor, se usuca repede si sunt foarte rezistente - eu le-am tinut o saptamana pe unghii si nu au sarit deloc. Am fost impresionata de calitatea lor.



Asa arata oja mea Douglas dupa 7 zile de la aplicare.

 Si asa arata OPI Barefoot In Barcelona:


Impreuna cu ojele, am primit si un lapte demachiant Douglas Silky Cleansing Milk in varianta mini. Este foarte practic pentru a fi luat in poseta sau in escapade de un weekend. Se consuma destul de greu. Curata eficient fondul de ten si chiar mascara. Mie mi-a placut.


Pentru ingrijirea mainilor, am folosit crema de maini Dove Intensive Nourishment cu Deep Care Complex si cu uleiuri nutritive. Se absoarbe usor in piele si lasa mainile catifelate. Este excelenta, mult mai buna decat crema nutritiva de noapte Dove, pentru ingrijirea mainilor!
O gasiti in orice hypermarket, la un pret de aproximativ 7 lei.

Despre lotiunea de corp Cien am scris un review acum cateva zile. Este o crema accesibila la pret si foarte buna calitativ. Se absoarbe instantaneu in piele, calmeaza pielea si o hidrateaza.
O gasiti in LIDL, la un pret de aproximativ 7 ron.


Pentru ingrijirea tenului, am descoperit masca Avon Planet Spa cu extract de caviar. Este o masca exfolianta, se aplica foarte usor si lasa tenul catifelat si curat in doar 20 de minute.
In brosura actuala Avon, o gasiti la un pret de 22 ron.
Daca sunteti interesate de mastile Planet Spa, am mai scris despre mastile Planet Spa cu ulei de masline, cu floare de lotus si cu sake si orez.
Cea mai recenta gama Planet Spa este cea cu extract de goji, pentru regenerarea si revitalizarea pielii.



In ianuarie, am purtat foarte des parfumurile Lancome Hypnose, Comme une Evidence de la Yves Rocher si Dolce&Gabbana Light Blue.


Daca Lancome Hypnose este o alegere evidenta pentru iarna, fiindca este pregnant, puternic, dulce, cu arome de vanilie si de orhidee, celelalte doua sunt mai suave si mai delicate. Despre Comme une Evidence am scris aici - este un parfum care mi se potriveste, ma defineste in aceasta perioada si cred ca il voi purta des si in continuare. L-am inclus si in recomandarile pentru Ziua indragostitilor. Il puteti comanda de AICI.
Lancome Hypnose este disponibil AICI.

Cat despre Light Blue, mi-am declarat de multe ori dragostea pentru acest parfum. Eu aleg sa il port cu precadere vara, dar am simtit nevoia sa il port si in luna ianuarie si m-a binedispus de fiecare data. Dolce&Gabbana Light Blue poate fi comandat de AICI.

Care au fost produsele voastre preferate in luna ianuarie? 

Ati incercat cosmeticele de mai sus? Daca da, v-au placut?

6 comentarii:

  1. Si eu am folosit Hypnose cand a fost foarte frig, e ceva ce ma face sa ma intorc la el iarna. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cica multe din ojele e la Douglas sunt dupe dupa cele de la Chanel. M-au atras si pe mine, cred ca o sa incerc 1,2 !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca sunt dupes, dar macar sunt de calitate si sunt mai ieftine decat cele de la Chanel :D!

      Ștergere
  3. Eu am incercat mai toata gama de produse de la Cien si sunt preferatele mele(cu exceptia sampoanelor pentru ca nu ma risc).Gelul de dus cu ulei de portocale e genial!
    Cel mai mult mi-a atras atentia masca de la Avon cu caviar...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la Cien am mai incercat doar dizolvantul de lac de unghii si mi-a placut. Masca de la Avon mi se pare foarte buna, acum ma gandesc sa mi-o cumpar si pe cea cu minerale de la Marea Moarta, are un pret bun in catalogul Avon de februarie.

      Ștergere