luni, 4 aprilie 2011

Review Toni&Guy Iron It Heat Defence Spray

   Hello! In periplul meu prin DM de acum cateva zile, nu am putut rezista unui produs pentru protectia termica a parului - Toni & Guy Iron It Heat Defence Spray.
   Saptamanal, majoritatea dintre noi ne distrugem parul cu buna stiinta, folosind foehn-ul, placa, ondulatorul si alte aparate care dau un aspect frumos coafurii noastre pe moment, dar al caror rezultat in timp este unul cel putin nefericit.
   Spray-ul de la Toni&Guy promite sa netezeasca si sa protejeze firul de par de temperaturile la care il supunem pentru a-l aranja. Este recomandat in special pentru placile de intins parul. In cazul uscarii cu foehn-ul, spray-ul se pulverizeaza inainte de la 30 de cm pe parul umed si se piaptana parul, in timp ce pentru intins cu placa, se urmeaza acelasi procedeu, dar pe parul uscat.
   Eu am mai avut un astfel de spray de la Syoss, pe care il consider cea mai proasta achizitie a mea in materie de beauty. Nu numai ca nu mi-am simtit parul protejat, dar am avut impresia ca potenteaza arderea firului de par. Arata foarte degradat dupa indreptare, mult mai rau decat atunci cand nu foloseam vreun spray termoprotector, asa ca am renuntat definitiv la el si la marca Syoss, in general, dupa doua utilizari.
   Oarecum marcata de experienta anterioara, nu ma asteptam la rezultate foarte bune de la spray-ul Toni&Guy, chiar daca este un brand apreciat in toata lumea.
   Am fost, insa, foarte placut surprinsa. L-am aplicat inainte de uscarea cu foehn-ul si firul mi s-a parut disciplinat, neted (este posibil sa fi fost si contributia mastii de par Balea). Apoi, l-am reaplicat pe cateva suvite pentru a le indrepta. Parul a aratat foarte bine.
   Singurul aspect care ma deranjeaza este mirosul puternic al spray-ului. Cu toate acestea, mirosul nu se impregneaza in firul de par, astfel ca trebuie sa il suport doar cand il aplic.
   In DM, spray-ul costa 39 de lei iar tubul are 200 ml. Cred ca imi va ajunge mult timp. Produsele Tony&Guy se gasesc si in reteaua de farmacii Sensiblu.

    Folositi spray-uri termoprotectoare? Ati incercat produsele Toni&Guy?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu